Gratis fraktmodul till OpenCart | Shipit.se

Gratis fraktmodul till OpenCart

Integrationen mellan Shipit och OpenCart syftar till att göra fraktprocessen smidigare och mer automatiserad för e-handlare. Genom att använda denna integration kommer användare av OpenCart att kunna ansluta sina e-handelsbutiker direkt till Shipits plattform för att hantera allt relaterat till frakt och leverans. Med hjälp av denna fraktmodul minimeras risken för manuella fel, samtidigt som ditt företag sparar både tid och pengar.

1

Funktionaliteter

Opencart fraktmodul

Några fördelar med integrationen:

  • Enkel och snabb implementering av Shipit TA-integration

  • Genererar fraktetikett, transportdokument och spårningsnummer och länkar automatiskt

  • Skickar EDI och transportbokning till transportören

  • Stöd för alla stora nordiska transporttjänster: T.ex. Bring, CityMail, DB Schenker, DHL Freight, Postnord, UPS med flera.

  • Spåra leveransen direkt från OpenCart

  • Dina kunder kan även spåra sändningar på "min sida"

  • Låt dina kunder välja utlämningsställe i kassan

  • Hantera returer på ett smidigt sätt

  • Med integrationen får man en mer effektiv och strömlinjeformad process för att hantera hela fraktprocessen

  • Pluginet är gratis, du betalar endast per order när du använder Shipit

Ladda ner Shipit fraktintegration för OC 3.x och 4.x

Här är några av transportörerna som Opencart fraktmodul har stöd för...

1

INSTALLATION AV FRAKTMODUL

Enkel och snabb implementering

Kontakta Shipit för mer information om OpenCart fraktmodul. Vi skickar pluginet, efter det följer du enkel installationsguide för att komma igång.

  • Konfigureras direkt i OpenCart

  • Registrera ett Shipit konto direkt via integrationen när du konfigurerar i OpenCart

  • Betalningsmetod måste bekräftas innan integrationen blir aktiv

  • Inga startkostnader för fraktmodulen

  • Användningsbaserad betalning

Integrationen är kompatibel med Opencart 3.x och 4.x versioner.

Läs mer om Shipit fraktkoppling
Har slutkunden möjlighet att välja utlämningsställe och följa sin order via spårningslänk ökar kundnöjdheten och konverteringen

Tomi Pesonen,  Head of Sales på Shipit Sverige AB
1

Jag vill veta mer om OpenCart Shipit integrationen.

general.nothing-found